Mijn HomeDeco

Log in als bestaande gebruiker of Meld je aan als nieuwe gebruiker
  • Inloggen of registreer
  •  Altijd gratis bezorging vanaf €75
  • Klantbeoordeling: UITSTEKEND Uitstekened - Onze beoordeling op Trustpilot
  • Shop 400+ merken
Vandaag 10% EXTRA KORTING op iedere bestelling! Gebruik de code: Lente10

Contact

Heb je vragen over je bestelling, feedback, ideeën of verbeterpunten? We horen graag van je! Gebruik de onderstaande opties om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over een bestaande bestelling.

Wil je een status update, een retour aanmelden of bijvoorbeeld een factuur ontvangen voor een bestaande bestelling? Ga dan naar mijn bestellingen om het snelst geholpen te worden.
 
  Mijn Bestellingen »  

Ik heb nog geen bestelling gedaan.

Voor algemene vragen vind je vaak de antwoorden in onze veelgestelde vragen. Productvragen kun je het beste stellen op de desbetreffende productpagina. Heb je nog steeds een vraag, vul dan het contactformulier in.
 
  Contactformulier »  

Veelgestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?
De levertijd van een bestelling is afhankelijk van de verkoper. Er wordt een verwachte levertijd aangegeven bij het product en in de bestelbevestiging, maar dit is een indicatie. Wij streven er naar om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen zodat jij snel jouw bestelling in huis hebt. Indien jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen proberen wij jou zo snel mogelijk op de hoogte te stellen.
Let op: in sommige gevallen krijg je een verzendbevestiging direct vanuit de verkoper.
Wens je toch om een update te willen vragen dan kan dat via de knop bij 'mijn bestellingen'.
Hoe kan ik retourneren?
Producten die via HomeDeco gekocht zijn kun je binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden als retour. Dit doe je via het knopje 'retourneren ' die je vindt bij het kopje 'mijn bestellingen' op jouw account. Selecteer de producten en aantallen die je wenst te retourneren en geef de reden hiervan op. Je kunt hierna per product de retourinstructies inzien. Indien de retourinstructies per mail worden verzonden dan sturen wij je na het aanmelden van jouw retour zo snel mogelijk een mail met informatie en het retouradres van de desbetreffende verkoper(s). Nadat je de retourinstructies hebt ontvangen kan je het product binnen 14 dagen terugsturen naar de verkoper.
Let op: Het is belangrijk dat je jouw product(en) als retour aanmeldt voor je ze terugstuurt.
Mijn product is beschadigd, wat nu?
Wat vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Je kan de beschadiging het beste direct aan ons doorgeven. Ga niet de schade zelf proberen te herstellen, want in sommige gevallen ben je dan nog verder van huis.
Je kunt makkelijk een schaderapport samenstellen via de volgende stappen: Klik op het knopje 'schade melden ' die je vindt bij het kopje 'mijn bestellingen' op jouw account. Selecteer de producten en aantallen die beschadigd zijn, geef aan wat de gewenste oplossing is en omschrijf het probleem. Maak vervolgens foto's van de beschadiging en de verpakkingen en voeg deze toe.
Wij zullen vervolgens in overleg met de verkoper op zoek gaan naar een passende oplossing.
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij HomeDeco werken we met verschillende manieren om zo makkelijk mogelijk te betalen. Je kan bij ons veilig betalen met iDeal, Creditcard of Bancontact (voor Belgische klanten). Helaas is het niet mogelijk om bij ons te betalen via achteraf betalen.
Hoe vraag ik een factuur op?
Het opvragen van een factuur is simpel. Hiervoor ga je naar 'mijn bestellingen' en selecteer je het knopje 'factuur aanvragen'. Vervolgens wordt er rechtstreeks een e-mail gestuurd naar de verkoper met het verzoek om een factuur. Hoor je niks, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Ik heb een vraag over een specifiek product
Wat leuk dat je interesse hebt in een van onze producten en hier meer over wilt weten. Je kunt je vraag snel en simpel stellen op de pagina van het product zelf. Scrol hiervoor naar onder naar het kopje 'Vragen over dit product'. Hier zie je eerder gestelde vragen met antwoorden en kun je zelf een nieuwe vraag inzenden.

Contactformulier

Heb je algemene vragen, feedback, ideeën of verbeterpunten? We horen graag van je! Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.

 
 
 
 
 
 

Bedrijfsgegevens:

HomeDeco.nl
Onderdeel van DreamDeco B.V.
KvK: 63061619
BTW: NL855075545B01

Kantooradres (let op: geen showroom/bezoekadres)
Diemermere 1
1112 TA Diemen

[email protected]
+31 085 30 37 496 (werkdagen van 10:00 - 17:00u)