- Inloggen of registreer
- Altijd gratis bezorging vanaf €75
- Klantbeoordeling: UITSTEKEND
- Shop 400+ merken
HOERA! Wij hebben hier op de redactie een flink feestje gevierd, want onze collega Ayla is genomineerd in de categorie Zakenwonders door Viva400. Omdat Ayla voornamelijk achter de schermen aan het werk is, willen wij haar graag aan je voorstellen.
Ayla is ondertussen alweer ruim een jaar werkzaam bij HomeDeco en heeft zich in korte tijd ontwikkeld als ons commerciële wonder. Om ook jullie kennis met haar te laten maken, hebben wij haar een paar vragen gesteld:
Waarom heb je voor HomeDeco gekozen?
Bij mijn vorige baan bij Westwing heb ik mijn interesse voor interieur en e-commerce kunnen ontwikkelen. Toen het kantoor daar dichtging, ben ik gaan kijken naar bedrijven die deze twee interesses op een creatieve manier ook als prioriteit hadden. HomeDeco is een van de weinige bedrijven waarbij inspiratie leidend is voor de verkoop van interieurproducten. Thijs had al een prachtig bedrijf opgebouwd en ik kreeg de kans om samen met hem zijn idee op een commerciële manier verder uit te bouwen. Zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen!
Wat is jouw rol binnen het bedrijf?
Mijn rol binnen HomeDeco is snel veranderd en ontwikkeld. Bij binnenkomst verkochten we voor het grootste gedeelte via affiliate samenwerkingen, waarbij we geen inzicht hadden in onze marketingresultaten. Voor een inspiratie marketingplatform is dat niet handig. Mijn eerste taak was om zo veel mogelijk kwalitatieve partners en producten om te zetten binnen onze eigen winkelomgeving. Op deze manier hoeven consumenten niet bij drie verschillende winkels te shoppen, maar kan alles in één keer gekocht worden bij HomeDeco. Nieuwe en leuke partners aansluiten zal altijd onderdeel van mijn werk blijven, maar op dit moment ben ik bezig met de optimalisatie van onze winkelomgeving en onze collectie.
Wat wil je binnen nu en vijf jaar bereiken met HomeDeco?
Binnen vijf jaar zou ik met HomeDeco erg graag een fantastische collectie hebben opgebouwd, waarbij we de kans krijgen om nieuwe leuke merken en producten te promoten. Daarnaast zou ik graag willen dat we niet alleen in Nederland en België een prachtig platform hebben staan, maar dat we ook uitgebreid zijn naar andere landen.
Wat is jouw ultieme interieurtip?
Mijn ultieme interieurtip is dat je altijd iets moet kiezen waar je blij van wordt. Het hoeft niet altijd mooi of duur te zijn, als je maar blij wordt als je er naar kijkt als je thuiskomt. Zo heb ik mijn "hoekje van lelijkheid", bestaande uit een knalroze fluwelen varkentje met vleugels en een zwarte porseleinen bulldog met gouden vleugels, beiden van Kare Design in een verder Scandinavisch en industrieel interieur. Ik word er altijd heel vrolijk van als ik er naar kijk!
Helpen jullie Ayla een handje om deze prachtige prijs te winnen? Stemmen kan hier.
Het zonnetje schijnt weer! Met het zonnetje in ons gezicht, lijkt iedereen ook net een stukje vrolijker. De voorjaarskriebels zijn weer aanwezig. Dit geldt natuurlijk ook voor het schoonmaken en opruimen van je huis. Om jou een handje te helpen bij het opruimen, hebben wij 6 ...