Veelgestelde vragen

 

 

Hoe werkt shoppen via HomeDeco?

Wij streven er naar om het startpunt voor interieur inspiratie en –shopping te zijn. Dit doen we door je niet alleen leuke tips, binnenkijkers en andere inspiratie te bieden, maar ook door je te helpen om al die fantastische producten aan te kunnen schaffen!

Dit doen we o.a. door je te verwijzen naar externe webshops als VTwonen.nl of Wehkamp, waar je producten kunt bestellen. Daarnaast bieden we merken, makers en boutiques de mogelijkheid om producten direct via HomeDeco te verkopen. Deze bestel en betaal je op HomeDeco.nl, maar worden gemaakt en geleverd door externe verkopers. In dit geval communiceren we altijd duidelijk bij wie je daadwerkelijk besteld en wat bijvoorbeeld de levertijd en andere voorwaarden zijn. Op deze manier hopen we je niet alleen te helpen om de grote bekende merken te vinden, maar ook bijv. dat leuke handgemaakte lampje van een opkomende designer.

 

Wie verkopen er op HomeDeco?

We proberen bij HomeDeco een zo leuk en breed mogelijk aanbod te vergaren daarom geven we leuke nieuwe merken, winkels en makers graag te kans om hun producten via HomeDeco aan te bieden. Alle verkopers zijn door het team van HomeDeco goedgekeurd en er is direct contact geweest voor hun producten op de site aangeboden worden. Ben of ken jij nog leuke shops en merken die niet mogen ontbreken, laat het ons weten via het contactformulier!

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen is op dit moment mogelijk via iDeal, andere betaalmogelijkheden zullen in de toekomst worden toegevoegd!

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Wanneer je een bestelling plaatst onvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze echter in de 'ongewenste mail', controleer deze dus ook altijd. Is de bevestiging na 15 minuten nog steeds niet aangekomen en staat hij ook niet in je 'ongewenste mail' of 'spam', stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Producten die op direct op HomeDeco besteld worden worden verkocht en geleverd door externe verkopers. Zij zorgen ook zelf voor de verzending. Bij je bestelling wordt duidelijk aangegeven wat de verwachte levertijd is. Daarnaast sturen we je een mail zodra de producten verzonden worden!

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren kan totdat de bestelling is verzonden, laat ons weten welke bestelling je wilt annuleren via het contactformulier. Is een bestelling reeds verzonden dan is annuleren niet meer mogelijk, maar kun je uiteraard wel retourneren.

 

Hoe kan ik producten die ik via HomeDeco gekocht heb retourneren?

Producten die via HomeDeco gekocht zijn kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit doe je door ze aan te melden via het retour-formulier. Wij sturen je daarna zo snel mogelijk een mail met informatie en het retour-adres voor de verkoper van het product.

Let op dat de retourverzending op eigen risico is, vraag daarom altijd een trackingcode bij het postagentschap.

Er zijn in uitzonderlijke gevallen producten die niet voor het retourrecht in aanmerking komen, dit zijn bijvoorbeeld:

    • Gepersonaliseerde producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, naar jouw specificaties;
    • Producten van persoonlijke aard, zoals ondergoed;
    • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    • Producten die snel kunnen bederven en/of verouderen.

Mocht dit onverhoopt het geval zijn dan laten we dit weten nadat je de producten hebt aangemeld via het formulier.

 

Ik heb een klacht over HomeDeco.nl of een verkoper

We vinden dit erg vervelend om te horen, maar helpen je uiteraard graag. Laat ons weten wat het probleem is via het contactformulier en we gaan direct voor je aan de slag. We streven er naar om binnen 48 uur reactie te geven.